VĒLIES AR MUMS SAZINĀTIES?

Priecāsimies saņemt ziņojumu vai Tavu jautājumu pa zemāk norādīto tālruni, e-pastu vai šajā lapā iekļauto kontaktformu.

Ja vēlies nekavējoties saņemt atbildi uz Tevi interesējošo jautājumu, iesakām pārskatīt sadaļu Palīdzība, kurā esam apkopojuši atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

KONTAKTINFORMĀCIJA

Tālrunis: 66 090 800 (P-Pk: 9:00-18:00)

E-pasts: info@tfbank.lv

PASTA ADRESE

TF Bank AB

p/k 47, LV-1004 Rīga

REKVIZĪTI KREDĪTU MAKSĀJUMIEM:

   Saņēmējs: TF Bank AB

   Konta Nr. (IBAN): SE82 9500 0099 6034 0880 7844

   Banka: Nordea Bank AB (Zviedrija) / Kods: NDEA SESS

Vairāk par ikmēneša kredītu maksājumu veikšanu lasi šeit...

KONTAKTFORMA

JŪSU ZIŅA IR NOSŪTĪTA

Paldies par Jūsu vēstuli!

Atbildēsim Jums visīsākajā iespējamajā laikā.

Atvainojiet, notikusi kļūme...

Jūsu ziņojumu nosūtīt neizdevās.

Lūdzu, mēģiniet vēlreiz pēc neilga laika vai sūtiet e-pastu uz info@tfbank.lv.

TF Bank piedāvā mūsdienīgu servisa koncepciju, kas taupa klientu laiku - gan pieteikšanās aizdevumam, gan visa dokumentu apmaiņa ir veicama attālināti, izmantojot mūsu mājas lapu un e-pastu. Aizdevuma līgumu parakstīšanai izmantojam e-parakstu vai uzticamo DPD kurjerdienestu, savukārt personisku uzmanību un individuālas sarunas iespēju nodrošinām ar mūsu zvanu centra starpniecību.

TF Bank uzskata, ka aizdevuma pakalpojumam jābūt vienkāršam un ērtam; mūsdienās patēriņa kredīta dēļ klientam nav jātērē laiks, lai ierastos bankas filiālē. Tādēļ TF Bank ne Latvijā, ne citās valstīs nav klientu apkalpošanas centru, taču tas netraucē mums nodrošināt kvalitatatīvu servisu un būt ērti pieejamiem, lai atrisinātu klientiem būtiskos jautājumus. Protams, nav mazsvarīgi arī, ka šādi mēs varam būt efektīvāki, ilgtspējīgāki un nodrošināt zemākas kredītu izmaksas mūsu klientiem.

Ja neesi apmierināts ar mūsu pakalpojumiem, lūdzu, vispirms griezies pie mūsu klientu apkalpošanas dienesta, lai mēs varētu labot jebkādus notikušos pārpratumus un, ja iespējams, noskaidrot un novērst Tavas neapmierinātības iemeslus.

Ja jau esi griezies mūsu klientu apkalpošanas dienestā, tomēr uzskati par nepieciešamu iesniegt sūdzību, tā jāsūta uz mūsu pasta vai elektroniskā pasta adresi.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu atbildi uz Tavu sūdzību 14 dienu laikā. Ja tas nebūs iespējams, šajā laikā informēsim par sūdzības izskatīšanas statusu.

Ja mūsu pilnvarotās personas sniegto atbildi uz Tavu sūdzību uzskatīsi par neapmierinošu, Tev ir tiesības griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Eiropas vietnē strīdu izšķiršanai tiešsaistē.